Нова пошта скасувала плату за одну із послуг після підвищення тарифів.


Зміни в політиці повернення посилок компанією "Нова пошта"
Українська компанія "Нова пошта" оголосила про нові правила повернення посилок. Тепер клієнти зможуть повертати посилки без додаткових витрат, якщо одержувач відмовляється забрати їх або товар не підійшов до покупця. Раніше за ці операції стягувалась комісія у розмірі 0,5% від вартості посилки, але тепер ця плата буде скасована. Це полегшить повернення для користувачів "Нової пошти" і стане особливо корисним для клієнтів інтернет-магазинів. За даними компанії, щомісяця приблизно 1,3 мільйонів посилок повертаються відправникам, а витрати на ці операції складали 9,4 мільйона гривень.
Підвищення тарифів на доставку
Це нововведення відбувається на фоні підвищення тарифів на доставку, яке "Нова пошта" запровадила з 1 жовтня. Середня вартість послуг збільшилася на приблизно 10 гривень за відправку.
Читайте також
- Ескалація на Балтиці: Росія відправила СУ-35 захищати свій "тіньовий флот"
- Шахраї вкрали з карток українців приголомшливу суму: які схеми застосовували
- Проблема "сплячих" ліцензій на надра може вирішитися завдяки американським інвестиціям - геологи
- Реєстр збитків відкрив нову категорію: як подати заяву українцям
- Перекази на карту: які суми тепер під наглядом податкової
- Доходи Росії від експорту нафти різко впали: експерти озвучили причину