Банкомат "з'їв" гроші, а банк не реагує: клієнти ПриватБанку скаржаться на роботу техпідтримки.


Користувачі Приватбанку стикнулися з серйозними проблемами у доступності служби підтримки клієнтів. Про це повідомила одна з клієнток банку на порталі Мінфін.
Залежно від звіту клієнтки, зателефонувати на гарячу лінію 3700, яка має працювати цілодобово, практично неможливо, і обіцяні зворотні дзвінки не надходять навіть через кілька днів очікування.
Крім того, жінка висловила занепокоєння через недосконалість автоматизованих систем підтримки у вирішенні нестандартних проблем клієнтів.
За словами клієнтки, чат-боти в Telegram і Viber, а також онлайн-допомога у додатку Приват24 працюють за шаблоном і не є ефективними у різних ситуаціях, наприклад, при збоях у банкоматі під час внесення готівки.
"Людина залишається наодинці зі своєю проблемою. Це дуже тривожно", - зауважила жінка, яка стикнулася з проблемою при поповненні картки через банкомат.
Вона підкреслила, що готівка була прийнята, але кошти не надійшли на рахунок.
Клієнтка банку запитує, чи здійснюється контроль над роботою служби підтримки, чи дотримується банк стандартів обслуговування своїх клієнтів і чи взагалі працює з відповідальністю як цивілізована фінансова установа.
Клієнтка банку питає, чи означає це, що банк просто хоче отримати гроші, але не згадує про відповідальність, як це робили радянські департаменти.
Нагадаємо, що ПриватБанк знову відкрив свої сервіси для підприємців.
Читайте також
- Пакистан похвалився "перемогою" китайських J-10C над французькими Rafale
- Будівництво без дозволів: що можна зводити на своїй землі
- Акції на фондових ринках зростають на тлі ознак послаблення торговельної напруги
- Кубілюс: ЄС готовий збільшити військову допомогу Україні вдвічі за відсутності мирної угоди
- Виплати українським біженцям збільшать у 34 рази: хто зможе отримати гроші у Швеції
- Переселенцям пояснили, чи можна оформити субсидію на дві родини в одній квартирі